"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

luni, 1 iulie 2013

Procesul “Atelierul creativitatii" ” al lui Abraham

Acesta este procesul: in fiecare zi veti intra intr-un fel de Atelier al creativitatii – nu
pentru o durata lunga de timp – 15 minute sunt o buna perioada, maxim 20. Acest
Atelier nu trebuie sa fie in acelasi loc in fiecare zi, dar este bine sa fie intr-un loc in
care sa nu fiti distrasi sau intrerupti. Acesta nu este un spatiu in care veti intra intr-o
stare modificata de constiinta; nu este o stare meditativa. Este o stare in care va veti
gandi la ceea ce va doriti cu atata claritate, incat Fiinta voastra Interioara va va oferi o
emotie care sa confirme aceasta.
Inainte de a incepe acest proces este important sa fiti fericiti, pentru ca daca intrati
acolo fiind nefericiti sau nesimtind nici o emotie, atunci munca voastra nu va face
prea multe parale, pentru ca forta voastra de atractie nu va fi prezenta. Atunci cand
” nu vorbim de acel entuziasm care ne face sa topaim. Ne referim la
spunem “fericiti
fericiti”
sentimentul acela de a avea inima usoara, acea senzatie ca totul este bine. Si de
asemenea, va recomandam sa faceti tot ceea ce este nevoie pentru a avea aceasta
stare. Pentru fiecare dintre voi este altfel.
Pentru unii, ascultarea muzicii este o modalitate foarte rapida de a obtine acel
sentiment de usurare si bucurie – dar nu orice fel de muzica, si nici chiar aceeasi
muzica tot timpul. Unii dintre voi obtin acest sentiment jucandu-se cu animale sau
fiind langa o apa in miscare, dar odata ce ati obtinut acel sentiment, asezati-va – si
acum incepe Atelierul vostru.
Rolul vostru in acest Atelier este de a asimila informatiile pe care le-ati adunat din
experientele voastre de viata – pe masura ce ati interactionat cu altii si v-ati miscat de colo-colo prin mediul vostru fizic -. Rolul vostru este sa adunati laolalta datele intr-un
soi de imagine a voastra, una care sa va multumeasca si sa va satisfaca.
Experienta voastra de viata din afara Atelierului va va fi de mare folos, deoarece pe
parcursul zilei, indiferent ce faceti – ca mergeti la slujba; ca munciti in jurul casei; ca
interactionati cu partenerul, prietenii, copiii sau parintii vostri – daca va veti folosi
timpul cu intentia de a aduna date si de a privi lucrurile care va plac, cu scopul de a le
aduce in Atelierul vostru – atunci veti vedea cum fiecare zi poate deveni distractiva.
Ati mers vreodata la cumparaturi asa, intr-o doara, cu cativa bani in buzunar si
dorinta de a cumpara ceva? Si pe cand va uitati in jur, desi erau multe lucruri pe care
nu le doreati, intentia voastra a fost de a gasi ceva pe care voiati sa va cheltuiti banii?
...
Ei bine, exact acesta este modul in care am vrea sa priviti fiecare zi a vietii voastre
voastre...
de parca ati avea buzunarul plin de lucruri pe care ati dori sa le dati in schimbul
acestor date pe care le adunati.
De exemplu, puteti vedea pe cineva a carui personalitate este plina de veselie.
Adunati aceasta informatie, cu intentia de a o aduce mai tarziu in Atelierul vostru.
Puteti vedea pe cineva conducand un autovehicul care v-ar placea sa il aveti; adunati
... indiferent ce vedeti, daca
aceasta informatie. Puteti vedea o profesie care va place
place...
va place, tineti minte. Puteti chiar sa il scrieti pe hartie. Pe masura ce vedeti ceva ce
credeti ca v-ar placea sa fie in viata voastra, imaginati-va cum adunati acea
informatie intr-un soi de banca a mintii. Si apoi, cand intrati in Atelierul vostru, puteti
incepe sa asimilati datele, si facand aceasta, veti construi o imagine a voastra din care veti incepe sa atrageti in viata voastra esenta a ceea ce v-a facut placere.
Daca sunteti in stare sa pricepeti ca adevarata voastra munca – indiferent ce alte
activitati realizati – este de a va uita in jur dupa alte lucruri pe care le doriti, cu intentia
de a le aduce in atelierul vostru pentru a crea viziunea proprie de la care veti incepe
sa atrageti – atunci veti ajunge sa stiti ca nu exista absolut nimic ce nu puteti fi, face
sau avea.
Acum sunt in Atelierul Creativitatii
Si acum va simtiti fericiti, si stati asezati undeva in Atelierul vostru. Iata un exemplu
de munca pe care o puteti desfasura in propriul Atelier al Creativitatii:
Imi place sa fiu aici; recunosc valoarea si puterea acestui timp. Ma simt foarte bine
cand sunt aici.
Ma vad pe mine insumi intr-un fel de bloc de ansamblu, pe care stiu ca l-am creat eu
insumi, dupa dorinta mea. In acest tablou al meu sunt plin de energie – neobosit si
ma misc prin viata fara a intampina rezistenta. In timp ce ma vad intrand si iesind din
” fara efort,
cladiri, camere, discutii si experiente de viata, ma vad “curgand
curgand”
confortabil si fericit.
Ma vad pe mine insumi atragandu-i doar pe cei care sunt in armonie cu intentiile
mele din acel moment. Si cu fiecare moment imi este din ce in ce mai limpede ce
anume imi doresc. Atunci cand ma urc in masina si plec undeva, ma vad ajungand sanatos si reimprospatat, la timp, pregatit pentru orice va trebui sa fac acolo. Ma vad
imbracat la perfectiune asa cum imi doresc. Si e placut de stiut ca nu conteaza ceea
ce aleg altii sau chiar ce ar putea altii sa gandeasca despre ceea ce eu am ales.
Ceea ce conteaza este ca eu sunt multumit cu mine insumi, si dupa cum ma vad,
chiar asa sunt.
... am un cont bancar
Recunosc ca sunt nelimitat in toate aspectele vietii mele
mele...
nelimitat, si pe cand ma vad trecand prin experientele vietii, este imbucurator sa stiu
ca pot alege orice fara a fi limitat de bani. Iau toate hotararile avand ca si criteriu
daca vreau sau nu sa traiesc lucrul acela – nu daca pot sau nu sa imi permit acea
experienta. Pentru ca stiu ca sunt un magnet care atrage, in orice moment,
prosperitatea, sanatatea si relatiile pe care le doresc.
Aleg abundenta absoluta si continua, pentru ca inteleg ca nu exista vreo limita a
abundentei in Univers, si ca prin faptul ca eu atrag spre mine abundenta nu limitez pe
... Este suficient pentru toti. Cheia este ca fiecare dintre noi sa vada si sa vrea
altul...
ceea ce isi doreste – si atunci va incepe sa atraga acele lucruri. Si astfel, am ales
”, – nu neaparat in mare taina – caci inteleg ca am puterea de a atrage
“nelimitarea”
orice asa cum imi doresc. Si atunci cand ma gandesc la alt lucru pe care mi-l doresc,
banii curg spre mine cu usurinta, astfel incat am o rezerva nelimtata de abundenta si prosperitate.
...
In fiecare domeniu al vietii mele exista anumite aspecte care sunt din abundenta...

Ma vad inconjurat de altii care, asemenea mie, isi doresc sa creasca; si care sunt
atrasi catre mine prin dorinta mea de a-i lasa sa fie, sa faca sau sa aiba orice, asa
cum vor ei; si nu am nevoie sa atrag acele lucruri pe care le-ar alege ei, dar care mie
nu-mi plac. Ma vad interactionand cu ceilalti; vorbind, razand si bucurandu-ma de
ceea ce este perfect in mine. Noi toti ne apreciem unul pe celalalt, si niciunul dintre
noi nu critica sau observa acele lucruri care nu-i plac.
Ma vad perfect sanatos. Ma vad avand prosperitate absoluta. Ma vad plin de viata,
apreciind din nou aceasta viata fizica pe care am dorit-o asa de mult incat am hotarat
sa fiu o fiinta incarnata. Este nemaipoment sa fiu aici ca si fiinta incarnata, luand
hotarari cu acest creier fizic, dar accesand puterea Universului prin puterea Legii
. Si din aceasta minunata stare de a Fi atrag acum lucruri care sunt
Atractiei
Atractiei.
asemenea ei. E bine. Este distractiv. Imi place foarte mult.
Voi parasi acest Atelier si imi stabilesc pentru restul zilei sa caut mai multe lucruri
care imi plac. Este bine de stiut ca daca vad pe cineva prosper dar bolnav, nu este
nevoie sa aduc tot ansamblul in Atelierul meu, ci doar partea care imi place. Asa ca
voi aduce exemplul prosperitatii, si voi da de-o parte exemplul cu boala. Munca mea
este, pentru moment, incheiata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...