"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

marți, 13 decembrie 2016

10 principii universale - Cartea secretelor Deepak Chopra


cartea secretelor Un exercitiu magic pentru modificarea realitatii personale, o lectie de alchimie spirituala. Functionează in conformitate cu principiile care guverneaza sistemul de operare al Universului.
Cand ne aliniem constient la ele, ne deschidem spre transformare.

Cartea secretelor
Modul zilnic de aplicare a celor 10 principii universale

CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 1 Întâmplările din viata mea reflectă cine sunt.
Azi voi considera ca tot ce-mi atrage atentia încearcă să-mi comunice ceva. Dacă sunt furios pe cineva, identific ce-mi displace la acea persoană si caut sa vad daca acel lucru nu cumva exista de fapt în mine. Vreau să inteleg lumea care se află în interiorul meu.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 2 Oamenii din viata mea reflectă aspectele mele.
Sunt alcătuit din fiecare persoană care este importantă pentru mine. Pe viitor, îmi voi vedea prietenii si familia ca pe o poză de grup a fiintei mele. Fiecare dintre ei reflecta o calitate pe care vreau s-o am sau un defect pe care il resping. In realitate, sunt doar eu într-o oglinda. Voi dobandi cea mai mare cunoastere atat de la oamenii pe care-i iubesc cel mai mult, cat si de de la cei pe care-i resping cel mai tare. Primii reflectă aspiratiile mele cele mai înalte, ceilalti reflectă fricile mele cele mai profunde. Toate acestea se află înlăuntrul meu.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 3 Lucrurile cărora le dau atentie vor creste.
Trebuie să fac un inventar al modului in care îmi folosesc atentia. Voi tine un jurnal zilnic despre cum îmi petrec timpul. In acest fel voi afla ce aspecte din viata mea urmeaza sa evolueze. După care, mă întreb: Ce anume vreau să dezvolt în viată? Acest lucru imi va arata încotro sa-mi îndrept constient atentia pentru a-mi atinge scopul.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 4 Nimic nu este întâmplător, iar viata mea este plină de semne si simboluri.
Caut tiparele din viata mea. Pot fi oriunde: in ce-mi spun ceilalti, in felul in care se comportă cu mine, in felul în care reactionez la unele situaţii, etc. Sunt constient ca imi tes zilnic tapiseria lumii mele. Trebuie sa inteleg ce tipare folosesc si sa descopar semnele care-mi reveleaza credintele ascunse. Oportunitatile pe care le intalnesc imi aduc succesul sau esecul? Acestea sunt simboluri care-mi arata dacă eu cred in puterea personală sau nu. Caut mai departe semnele care-mi arata credinta in iubire: ma simt iubit? Consider ca merit sa fiu iubit?


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 5 În orice moment Universul îmi ofera cele mai bune rezultate posibile.
Azi mă concentrez pe darurile din viata mea, pe ceea ce functionează cel mai bine. Apreciez această lume de Lumină si Umbră, primind cu gratie darul remarcabil al constientei. Observ cum nivelul meu de constientă determina modul in care percep lumea pe care o co-creez.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 6 Constienta mea lăuntrică se extinde în permanenta.
Deci: Unde mă aflu acum? Cât de departe am ajuns pe calea pe care mi-am ales-o? Chiar dacă nu văd inca rezultate exterioare in realitatea mea, simt că evoluez în interior? Imi raspund cu toata sinceritatea la aceste intrebari pentru a intelege unde ma aflu pe calea evolutiei. Experimentez constienta nu ca pe un suvoi haotic de gânduri, ci ca pe un potential de a deveni CINE vreau să fiu. Îmi identific limitele si incapacitatile, cu intentia de a mă extinde dincolo de ele.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 7 Directia noastră de viată este intotdeauna dinspre dualitate înspre unitate.
Vreau să simt că sunt înglobat în tot ceea ce există. Mă simt în siguranta, mă simt ACASA. Sunt constient de starea de a fi pur si simplu, fara rezistenta si fara dorintă. Apreciez cursul vietii mele asa cum este. Constientizez SINELE meu adevărat. Imi observ momentele de intimitate cu mine însumi, când simt că EU SUNT este suficient să mă sustină pentru totdeauna. Dacă am cadrul potrivit, ma întind pe iarbă, mă uit la cer si mă simt una cu Natura, apoi mă extind până când fiinta mea se pierde în infinit.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 8 Dacă mă deschind spre forta evolutiei, ea mă va purta acolo unde vreau să ajung.
Ma gândesc la mine pe termen lung: care este viziunea mea despre viată? Cum se aplica această viziune la mine însumi? Vreau ca viziune mea să se aplice fără luptă. Am creat conditiile se se întâmple asa? În caz contrar, unde opun rezistentă? Îmi voi analiza credintele care mă trag în urmă cel mai mult: depind de altii, în loc să fiu responsabil de propria mea evolutie? Mi-am dat voie să mă concentrez pe recompense exterioare, ca substitut pentru cresterea interioară? Mă voi dedica din nou constientei lăuntrice, stiind că Universul este condus de impulsul spre evolutie.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 9 Mintea fragmentată nu poate sa ducă la unitate insa este instrument necesar pe calea spre ea.
Ce reprezintă pentru mine unitatea cu adevărat? Ce experiente ale principiului de unime pot folosi ca referintă? Azi îmi voi aminti diferenta dintre a fi una cu mine însumi si a fi risipit. Imi voi găsi centrul, pacea, abilitatea de a mă lăsa în voia curentului. Gândurile si dorintele care mă conduc nu sunt realitatea supremă, ele sunt doar un mod de mă readuce la unime. Îmi voi aminti că gândurile vin si pleacă, la fel ca si frunzele în vânt, însă nucleul constientei este vesnic. Obiectivul meu este să trăiesc centrat în acel nucleu.


CARTEA SECRETELOR, Principiul nr. 10 Trăiesc în mai multe dimensiuni, în acelasi timp. Credinta că sunt prins în timp si spatiu este doar o iluzie.
Ma experimentez pe mine însumi dincolo de limitări. Voi aloca timp pentru a fi prezent cu mine, în tăcere. Respirând, voi simti cum fiinta mea se extinde în afara mea în toate directiile. Apoi, contemplandu-mi tăcerea lăuntrică, voi cere fiecărei imagini care-mi vine în minte să se alăture fiintei mele. Voi include pe oricine si orice îmi vine în minte spunând: Tu si cu mine suntem una la nivelul fiintei. Vino si alătură-te mie, dincolo de scenariul spatiului si timpului. Voi experimenta iubirea, ca pe o lumină care începe din inima mea si se întinde cât de departe poate să meargă constienta mea. Pe măsură ce-mi apar imagini în minte, trimit în directia lor Iubire si Lumină.

Persevereaza in acest exercitiu si te va conduce in siguranta din nou ACASA.
Multumesc Dr. DEEPAK CHOPRA pentru CARTEA SECRETELOR!
{Cumpara cartea, Ed. For You, 2009}


Aivanhov propune un alt exercitiu in acelasi spirit:
Incercati să vă închipuiti omenirea ca o unică fiintă. Da, închipuiti-vă întreaga lume ca o fiintă care se află lângă voi, iar voi îi tineti mâna, transmitându-i multă iubire…Micile particule ce scapă atunci din sufletul vostru se îndreaptă în toate directiile spatiului si se răspândesc asupra tuturor oamenilor, inspirându-le niste gânduri si sentimente mai generoase, mai fraterne. Ceea ce faceti pentru această fiintă pe care v-o închipuiti îi va atinge astfel pe bărbatii si femeile de pe întreg pământul. Dacă am fi câteva sute, câteva mii care am face acest exercițiu, un suflu nou, un suflu divin ar străbate toate creaturile si, într-o bună zi, ele s-ar simti purtate de un ideal de lumină si pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...