"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

marți, 4 august 2020

INIMA UMANITĂŢII ILUMINATE

Reflectând🙏
.....cănd stii cine esti... indemnul:
"iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti"
devine o traire profunda si directa.... pentru ca "aproapele" esti tu insuti....in alta forma💜🙏
Încă nu s-a înțeles...
Când "al meu" este înlocuit o dată pentru totdeauna cu "al nostru"....când "eu" este înlocuit cu "noi"...când "binele meu" va fi înlocuit cu "binele nostru"..când graniţe nu vor mai fi...când fraţi şi surori cu toţii vom fi..
când inimile noastre se vor uni şi vor bate ca UNA... INIMA UMANITĂŢII ILUMINATE...
Trebuie să înțelegem că fiecare ființă vine în acest trup cu un destin....sau un program al vieții pe care nu-l poate depăși...se supune întocmai misiunii sale spirituale ...sunt conștient că tu ești conștient că eu sunt conștient de existența ta. ...Prin tine... am fost forțat să devin conștient de mine însumi drept urmare...prin analizarea celuilalt devenim conștienți. Cu alte cuvinte.... cunoștientizarea de sine este o percepție dintre doi indivizi... care permite recunoașterea celuilalt ca fiind unic....dar totodată la fel.Dacă am avea doar ❤ne-am topi ca o bucată de gheata expusa la soare..... Dacă am avea numai creier.... am fi bucăți de stâncă.... Avandu-le pe amândouă putem fi OAMENI🙏...să fim  atenți la ceea ce ne dorim si să ascultăm vocea inimii <3 ...sa dam deoparte  orice moment dureros ...lasand iubirea sa ne vindece inima❤....Sa lasam  iubirea sa curga liber prin noi ...asa ne vindecam🙏⭐️❤#M#

"Eu şi tu suntem aceeaşi fiinţă, 
nu pot să-ţi fac rău fără să mă rănesc."
_________
Mahatma Gandhi
O zi plina de iubire si intelepciune sa avem❤

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...