"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

luni, 3 noiembrie 2014

Mesajul zilei

Buna dragi suflete care cititi acest blog, va multumesc din suflet ca urmariti gandurile mele si evolutia mea. Impreuna putem crea o noua lume plina de ARMONIE.

Azi am vrut sa trag din cartile tarotului pentru a va transmite mesajul acestei zile. M-am luat cu diferite activitati, una dintre ele de a scrie pentru grupul " FEMEIA"detalii despre eveniment gasiti aici.

Am simtit sa ies afara si sa dansez pe melodia care canta si sa ma bucur de soare. La un moment dat am avut revelatia si mesajul subtil care a venit din INTERIOR : "PACE INTERIOARA". Am simtit ca  acolo e sursa noastra, de acolo ne hranim si ne putem crea o noua lume asa cum ar simti sufletul nostru. Din starea de PACE putem ACCEPTA TOTUL ASA CUM ESTE conform legii universului " Totul este exact asa cum trebuie sa fie". 

Multumesc universului pentru ca mi-a reamintit de aceasta stare minunata. E o MARE BINECUVANTARE.

Am extras totusi si o carte pentru toti cititorii blogurilor mele, mesajul este " INCETINIREA".

Ca o completare la mesajul meu, e timpul sa incetinim si sa traim starea de Pace interioara, doar din aceasta stare putem face alegeri constiente si in armonie cu tot ce ne inconjoara.

Aceasta carte ne arata ca purtam cu noi caminul(caminul interior) la fel ca broasca testoasa. deci nu avem de ce sa ne grabim in cautarea unui adapost. Chiar daca intram in adancimea apelor emotionale, putem ramane foarte usor eliberati de atasamente si integrati in sine.
Detaseazate de asteptarile pe care le-ai avut cu tine sau fata de ceilalti si asumati responsabilitatea pentru iluziile pe care le-ai avut.
Nu trebuie sa faci ceva anume, este suficient sa te relaxezi si sa constientizezi plenitudinea din prezent, aceasta duce la starea de PACE INTERIOARA. Daca dorintele si visele se destrama cu atat mai bine fiindca disparitia lor aduc o noua calitate; LINISTEA INTERIOARA SI ACCEPTAREA REALITATII asa cum este ea. Bucurati-va de aceasta incetinire a ritmului, relaxati-va si constientizati faptul ca ati ajuns ACASA.

 " Mersul inseamna zen, sezutul inseamna zen. Atunci cand vorbesti sau taci, cand te afli in miscare sau stai nemiscat, ESENTA este INTOTDEAUNA RELAXARE INTERIOARA. Acesta este secretul. Esenta este relaxarea interioara aceasta este afirmatia cheie. ORICE ATI FACE, RAMANETI IN SINEA DVS CALM/A, IMPACAT/A, CENTRAT/A, RELAXAT/A".

Exercitiu:Mergi atent/a, lucid/a, cu bucurie, FARA MOTIVATIE, CENTRAT/A, plin/a de IUBIRE, LASAND ENERGIA SA INTRE SI SA IASA DIN DVS,fara a o bloca cumva. 
Atunci cand stati asezat/a, stati plini de iubire, lucizi, atenti, FARA MOTIVATIE, bucurandu-va pur si simplu de frumusetea actului de a sta, de RELAXAREA CARE O ADUCE...
Dupa o plimbare lunga, asezati-va sub un copac si bucurati-va de racoarea brizei. Urmariti in fiecare moment sa fiti relaxat-fara sa imbunatatiti nimic, fara sa faceti o tehnica.

Cu drag,
Ingerasul Iubirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...