"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

miercuri, 28 august 2019

Catre ce iti indrepti atentia?

Inspre orice îți îndrepți atenția, va crește. Dacă acord atenție grădinii mele, aceasta va crește. Dacă acord atenție copiilor mei, vor crește. Dacă acord atenție mariajului meu, se va dezvolta. Dacă acord atenție muncii, va spori.

Care-i cel mai mare dar al iubirii? Nu diamantele, florile sau ciocolata. Cel mai mare dar al iubirii pe care-l poți oferi este atenția concentrată. Tu poți să susții oamenii doar uitându-te în ochii lor care, în primul rând, le transmite: te prețuiesc. Ce vrei să spui este important pentru mine pentru că tu ai valoare pentru mine. Ceea ce oamenii vor mai mult decât orice este atenția concentrată. Ei vor să știe că gândurile lor contează, că viețile lor contează, că sunt valoroși.

Esența relațiilor nu stă în ce facem unul pentru celălalt sau ce dăruim unul celuilalt. Esența relațiilor stă în cât de mult din noi înșine dăruim unul altuia.

Nu pot să spun câtor bărbați le-am vorbit, care spuneau astfel: „Nu înțeleg. Ofer familiei mele tot ce are nevoie. Ofer soției mele tot ce are nevoie. Ofer copiilor mei tot ce au nevoie. Ce vor mai mult?"

Te vor pe tine. Timpul tău. Atenția ta. Concentrarea ta. Vor să știe că tu crezi că ei contează. Nimic nu poate înlocui timpul. Copiii nu au nevoie de lucruri, ei au nevoie de timp. Căsătoriile au nevoie de timp și prieteniile au nevoie de timp și grupurile mici au nevoie de timp.

În acest weekend caută oportunități prin care să oferi atenție oamenilor din viața ta. Acesta este cel mai mare dar al iubirii pe care-l poți oferi! Dar nu aștepta doar să se întâmple, creează tu oportunități prin care să oferi atenție.


Dacă trebuie să-i faci loc în program, fă-o. Dacă trebuie să renunți la timpul tău petrecut pe Netflix, fă-o. Dacă trebuie să amâni menajul, fă-o. Dacă trebuie să faci sacrificii, fă-le. Fă orice trebuie pentru a oferi relațiilor tale atenție. Este esențial pentru dezvoltarea lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...