"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

sâmbătă, 25 mai 2013

ACCEPTAREA TUTUROR,FARA A CORECTA,FARA A DA SFATURI

Observ cum in diverse comunicari cu tenta spirituala putem avea tentatia sa corectam anumite opinii,sa dam sfaturi ,sa intram in starea conflictuala a contradictiei care nu rezolva nimic,din contra.Desi stiu toate acestea ,uneori am manifestat si eu tendinta de a atrage atentia altora,pentru ceea ce consideram eu ca nu ar fi potrivit sa comunice ,avand o alta opinie.Aceasta desi stiam ca fiecare persoana are nivelul sau de constiinta,adevarul sau si nu este potrivit sa incerci sa-ti impui adevarul tau,care de fapt l-ar deranja ,ar parea chiar o incercare de manipulare.Se stie ca numai un Maestru Ascensionat poate fi in serviciu,poate ajuta in trezirea altora ,dar acesta nu da sfaturi,nu judeca ,nu corecteaza ,doar este un exemplu si echilibreaza energiile prin prezenta sa ,il imputerniceste pe fiecare sa-si dea raspunsurile din interiorul sau,sa-si gaseasca calea si experientele potrivite.
De aceea intr-o perioada de profunde schimbari planetare,de intensificare a manifestarii extremelor,in care observ tot felul de sfaturi si indemnuri pentru altii,am scris mesajul urmator,mi l-am....dedicat in primul rand mie,sa-mi reamintesc mereu despre acceptarea altora ,a opiniilor si experientelor lor,chiar daca nu sunt de acord cu acestea si preferam altceva

ACCEPTARE




de Georgica S.



Am inteles ca fiecare om are nivelul sau de constiinta si este in continua schimbare

Iar aceasta nu este deloc o judecata sau o parere pripita ,ea este numai o constatare

Si ca urmare stiu ca este potrivit sa manifest compasiune si o profunda acceptare

Pentru opiniile si manifestarea oricarei persoane ,chiar daca are total alta orientare

Referitor la conceptiile lor despre lume, probleme existentiale si modul de rezolvare.

Fiecare om are experientele sale proprii,individuale ,un fel anume a modului de tratare

A relatiilor interumane,a cailor spirituale ,precum si a modului sau de a face conectare

Cu sufletul ,cu divinitatea sa care, cu rabdare este intr-o continua stare de asteptare

Ca omul sa se trezeasca din somnul omului limitat si sa redevina fiinta divina creatoare.

Fiecare om are ritmul sau specific de viata si modul sau individual de ascensionare

Deci prefer sa-i scutesc de sfaturi , corectii si de indemnuri ce vor parea manipulatoare.

Numai un Maestru Ascensionat poate fi in serviciu,de a ajuta oameni in a lor inaltare

Prin al sau exemplu cotidian ,prin privirea lor in ochi si prin prezenta lor linistitoare.

Ceilalti oameni suntem inca slujitori ,in curs de trezire , de a fi si manifesta constientizare

Si pana ne trezim complet,pana deschidem ambii ochi ,ne abtinem de la a da indrumare.

Nici eu ,nici nimeni altcineva care da sfaturi si indrumari nu poate fi luat in considerare

Daca ne-am proclama singuri Maestri,ne-am pune pe piedestal si am striga in gura mare.

De aceea nu uit niciodata ca ,fiecare om are adevarul sau ,experiente lui folositoare

Si ca urmare nu am sa judec,nu am sa corectez cu sfaturi ce vor parea lor adormitoare.

Intradevar,fiecare persoana poate sa-si exprime opiniile sale si experiente revelatoare

Dar fara a le impune altora ca fiind de urmat ,ca fiind singurele cu totul si totul inovatoare

Iar ceilalti citind sau auzind experienta ,opiniile altora ,vor manifesta sau nu acceptare

Sau dupa nivelul lor,va adresa mesagerului poate o insulta ,eventual vor face o acuzare.

In aceste posibile situatii ,accept si respect fiecare persoana , fara corectare si judecare

Chiar daca are opinii diferite ,chiar daca-mi aduce injurii si ma poate acuza de profanare.

Nu inseamna ca si sunt de acord cu toate manifestarile sau opinii exprimate, cu oricare

Ci numai ca ii accept pe toti exact asa cum sunt si manifest o atitudine cat mai iubitoare

Fiindca suntem frati si surori din aceeasi Sursa,suntem Fiinte Divine , Fiinte Creatoare

Suntem Fii si Fiice Divine care experimenteaza intr-o lume aflata in profunda schimbare!

http://spiritualitatenoua.blogspot.ro/2013/05/acceptarea-tuturorfara-corectafara-da.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...