"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

marți, 28 decembrie 2010

Mesaj de Craciun de la NEALE DONALD WALSCH

Dragii mei prieteni


Nu am putut dormi in aceasta noapte si m-am trezit la ora 2. Pana la 4 am avut o alta Conversatie cu Dumnezeu.
– Vorbeste-mi despre Crãciun, L-am rugat eu. Despre ce e vorba cu adevarat?
Si am auzit:
– Ce vrei sa spui? Cum adica, despre ce e vorba cu adevãrat? V-am mai spus de un million de ori, despre ce e vorba!
– Mai spune-mi o data. Cred ca nu am inteles suficient de bine. Si, dintr-odata, capul mi s-a umplut cu melodia si cuvintele unei colinzi de Craciun – una dintre cele mai vesele si mai marete colinzi de Craciun. Bucurie pentru intreaga lume, Domnul a venit (Joy to the world, the Lord has come). Dar nu intelegeam si continuam sa ma minunez. Ce e atat de minunat in faptul ca vine cineva care va fi stapanul nostru?
– Doamne, am spus. Eu nu inteleg despre ce e vorba. Iar Dumnezeu a raspuns:
– Ai dreptate. Asa e. Nu intelegi. Dar cel putin, intrebi. Iar asta e un lucru foarte bun. E greu sa intelegi ceva, atunci cand crezi ca nu mai ai de pus intrebari. Nu poti primi raspunsuri, atunci cand crezi ca nu mai ai ce intrebari sa pui – cand crezi ca ai deja singurul raspuns posibil.
– Ei bine, eu nu am raspunsul. Deci care este el? Iar Dumnezeu a spus.


– Raspunsul este ca Domnul care a venit nu domneste peste voi, ci in voi…
Acestea sunt cuvintele care au venit la mine la ora 2,57, in aceasta noapte si le-am depozitat in inima.
– Atunci, Craciunul nu este doar o zi in care sa ne amintim numai de nasterea pruncului Iisus. Este si sarbatorirea nasterii Christosului in noi toti.
Iar Dumnezeu a raspuns bland:
– Da.
Si atunci m-am intrebat ce inteles ar avea toate cantecele, mesajele si sentimentele pe care le traim de Craciun, daca noi am accepta acest adevar – daca am intelege, cu adevarat, ca mesajul acestei sarbatori nu este despre o singura fiinta binecuvantata, ci ca noi toti suntem binecuvantati! Nu e vorba despre altcineva – ci despre noi toti. Despre mine.
Doamne, ce rau imi suna totul in urechi! Era ca o blasfemie! Cum era posibil ca sarbatoarea Craciunului sa se refere la mine??? Dintre toate gandurile egocentriste, pline de orgoliu, acesta era cel mai …
Doar e vorba despre nasterea lui Iisus! Despre cei trei magi si darul lor!
Dar inima mea insista, intreband: Dar daca darul este pentru mine? Si ce-ar fi daca Domnul a venit cu adevarat ca sa fie in mine si nu sa domenasca peste mine? Stiu precis ca Ii pot gasi un loc inlauntrul meu. Si ce ar insemna pentru mine sa fac asta? Ce-ar insemna pentru mine sa fiu o persoana binecuvantata si daruita? Si sa gandesc in acest fel? Sa va vad pe toti ca fiind binecuvantati si daruiti? Oare m-as purta altfel cu voi? Mi-ar placea sa cred ca asa as face, ca as fi mai bun , mai bland in cuvinte, mai atent in ce fac, gandurile mele ar fi mai pline de compasiune, faptele mele mai cinstite, as fi mai rabdator, mai generos – si mult mai constient de minunea care sunteti!
Iar daca as sti ca si eu sunt o persoana binecuvantata si daruita, oare m-as purta altfel cu mine insumi? Cred ca asa as face. As fi mult mai bland cu mine insumi, mai atent in ce fac, gandurile mele ar fi mai pline de compasiune fata de mine, as fi mai rabdator, mai generos – si mult mai constient de minunea care sunt.
Dar este oare posibil ca toti sa fim cu totii binecuvantati, fericiti si daruiti?
Iata ce am intrebat in toiul noptii, iar raspunsul a venit uluitor de simplu:
– Da.
Deci, ASTA e Craciunul! Esenta Christica exista in noi, traieste in noi toti, ESTE noi toti. Doar ca noi nu ne amintim. Si astfel a fost creata sarbatoarea Craciunului, pentru ca noi sa ne amintim. Prin urmare, Craciunul nu este legat de o anumita religie – el exista in toate religiile. Nu este vorba despre o anumita persoana, ci despre toti oamenii. Nu conteaza daca suntem crestini, musulmani, hindusi sau evrei, baptisti sau atei, sau de o alta religie.
Atunci cand Ii dai nastere Domnului din launtrul tau, dai viata unei minuni, unei splendori si unei iubiri care poate sa curga dinspre tine catre intreaga lume – si astfel schimbi lumea pentru totdeauna!
Nu e asta, povestea Craciunului? Si cand traim aceasta poveste, ca pe povestea noastra personala, oare vietile noastre nu sunt reinnoite, iar vietile noastre separate nu devin una?
Ba da, asa se intampla.
Sufletele noastre sunt miscate, inimile devin pline. Iar atunci … noi suntem cei care aducem bucurie in lumeNOI suntem darul Craciunului, exprimat pe deplin si implinit pe deplin. Noi suntem cu totul gata si doritori sa iubim fara conditii, sa daruim fara restrictii, sa impartasim fara limite, sa cream fara frica, sa ne preaslavim pe noi insine fara jena si retineri. Noi sutem cei care alegem sa iertam fara ezitare, sa ajutam fara sa ni se ceara, sa ne aventuram acolo unde ingerilor le e frica sa intre. Da, asa e! Sa deschidem calea pentru ingeri.
De aceea suntem aici, De aceea am venit pe Pamant. Sa fim vestitori si deschizatori de drumuri pentru ingeri.
Iata vestitorul!, canta ingerii. Salva regelui nou-nascut!
In acest moment ii putem da viata fiintei marete din noi … fiinta regala care suntem noi in ochii lui Dumnezeu.
Stiti… candva, cineva a spus: Daca te-ai vedea asa cum te vede Dumnezeu, ai zambi tot timpul. Ei bine, aceste zile de Craciun sunt cele in care trebuie sa zambim. Si asta, pentru ca daca ne straduim cu adevarat, putem sa ne vedem asa cum ne vede Dumnezeu si putem sa simtim acest lucru. Iar acest sentiment se numeste iubire. Iubirea voastra pentru viata si pentru toti cei pe care ii iubiti in aceasta viata – dar si iubirea lui Dumnezeu pentru voi.
Magia Craciunului consta si in aceea ca ne da voie sa impartasim aceasta iubire cu cei a caror viata o atingem, cu cei care sunt de acord cu noi si cu cei care ne contrazic, cu cei care arata ca noi si fac ce facem noi – si cu cei care nu sunt asa. Cu prietenii si cu strainii.
In acesta moment suntem invitati sa simtim aceasta iubire si sa-I oferim un loc permanent in inima noastra. Sa fim sursa pacii pe Pamant si intelegere intre oamenii de pretutindeni. Suntem invitati in acest moment sa pasim pe Pamant nu numai ca cei care suntem binecuvantati si daruiti, dar si deosebit de fericiti Nu numai ca domn si stapan, ci asemeni Lui.
Pentru ca asta suntem: Noi suntem Domnul si Stapanul regatului launtric – si, prin urmare, si al celui exterior, Iar atunci cand intelegem acest lucru, totul se schimba. Incepem sa traim experienta vietii si sa o influentam, intr-un mod nou.
Aceasta este invitatia de Craciun. Suntem invitati sa incepem chiar acum aceasta experienta …in aceasta … noapte linistita. Iar daca facem asa, o transformam intr-o noapte sfanta. Vom incepe sa cream o lume in care totul este calm. Totul straluceste. Slava lumii! Domnul a venit! Pamantul sa-L primeasca pe rege! Fie ca inimile noastre sa-I pregateasca locul. Iar cerul si Pamantul canta!
Craciun fericit tuturor!
Cu iubire, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...