"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

luni, 21 martie 2011

Calugarii si fata de la rau


Doi călugări aflaţi în călătorie ajung la un râu, unde întâlnesc o tânără.
Fiindu-i teamă de curenţii din apă, aceasta îi întrebă dacă ar putea -o ajuta să treacă pe celălalt mal al râului. Unul dintre călugări ezită, însă celălalt o luă imediat pe umerii săi, o trecu râul, punând-o pe celălalt mal. Tânăra îi mulţumi şi se depărtă.
În timp ce îşi continuară călătoria, unul dintre călugări rămase gânditor şi preocupat. Neputând să păstreze tăcerea, zise:
- Pregătirea nostră spirituală ne învaţă să evităm orice contact cu femeile, însă tu ai luat-o pe aceea pe umerii tăi!
Celălalt călugăr răspunse:
- Eu am luat-o pe umerii mei şi am trecut-o râul, apoi am lăsat-o pe celălalt mal, dar tu o mai porţi încă în mintea ta!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...