"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

vineri, 29 martie 2013

Legea Rezonanței - Atracția Universală Legea Rezonanței - Atracția Universală

Inima noastră este cel mai puternic generator electric din corp. Ea interacționează cu TOTUL și TOTUL interacționează cu noi.

Azi dimineață m-am trezit cu această frază în minte. Nu mă întreba ce-am visat pentru că n-aș ști să-ți spun care e legătura cu ce am scris mai sus. Pur și simplu, îmi suna în cap ca un refren (e cazul să mă îngrijorez? :)) ) Oricum ar fi, las gândurile să curgă în continuare aici...

Legea Rezonanței este pusă în mișcare ori de câte ori transmitem o stare emoțională pentru că, așa cum știm deja, gândurile, imaginile mentale și emoțiile experimentate de noi emit diferite frecvențe de unde (lucru care se poate observa când suntem conectați la electroencefalograf sau la alte aparate de imagistică cerebrală). Aceste frecvențe (sau cum îmi place mie să le mai numesc vibrații energetice) au calitatea de a fi magnetice, adică atrag din jur energii care le corespund și în acest fel se amplifică.  Imaginează-ți ce se întâmplă dacă în fiecare zi hrănești gânduri negative și emoții joase precum furia, frica, invidia, ura, gelozia, posesivitatea, etc. Obiceiurile formate în timp creează urme asemănătoare unor albii de râu – depinde de tine ce lași să curgă prin ele. Odată formate ele atrag automat tot ce le corespunde din punct de vedere energetic – oameni, evenimente, lucruri, circumstanțe, emoții, gânduri, etc. (despre această temă am vorbit mai pe larg în articolul http://atractiasuccesului.blogspot.ro/2012/08/vibratiile-gand-si-formele-gand.html)

Motivul pentru care nu reușim să facem transformările benefice pe care ni le dorim în viața noastră este lipsa răbdării. Dezvățatul de obiceiuri durează. Dacă de mic te-ai obișnuit să crezi că viața este grea, perversă și mai știu eu cum, este clar că ți-ai format deja o convingere (limitatoare) pe baza căreia atragi, filtrezi și interpretezi tot ce se petrece cu tine și în jurul tău.

Acum câteva seri m-am surprins într-o stare emoțională joasă – pur și simplu, nu aveam chef de nimic, nu mă entuziasma nimic și aveam tendința să judec lucrurile conform acestei stări. Ceea ce am lucrat cu mine în tot acest timp a funcționat în seara respectivă, pentru prima dată, atât de natural. Mi-am dat seama că în exterior nu e nimic care să-mi hotărască starea de spirit și că de fapt e percepția mea asupra a ceea ce se întâmplă în afară. Am trăit această schimbare de înțelegere nu doar la nivel mental, ci și la nivel fiziologic. Am înțeles mult mai profund ce vrea să spună vorba: Nu contează ce ți se întâmplă, ci ce faci tu cu ce ți întâmplă. Starea mea emoțională din acea seara nu s-a schimbat radical (n-am trecut de la lipsa de entuziasm la efervescență), dar faptul că mi-am observat propria percepția și am realizat că stările îmi aparțin, m-a făcut să zâmbesc și să simt că de fapt sunt bine. Sunt convinsă că în acel moment am schimbat și punctul energetic de atracție.

Realitatea este că noi gândim încontinuu. Studiile arată că avem în medie 60.000 de gânduri pe zi. Partea tristă este că mare parte din ele sunt derulate pe pilot automat, fără ca noi să fim conștienți de activitatea lor. Ca și când nu este nimeni acasă... Și ca să o spun pe aia dreaptă, partea și mai tristă este că la mulți dintre oameni majoritatea gândurilor sunt negative, iar dacă nu sunt puternic negative, sunt mărunte și neînsemnate. Nu e de mirare nivelul general la care se trăiește și nu e întâmplător faptul că cei care se bucură de prosperitate (sănătate, abundență financiară, iubire și bucurie) au obiceiuri pozitive de gândire, o atitudine optimistă și deprinderea de a se autoeduca. N-am întâlnit nicio persoană fericită, dar pesimistă sau delăsătoare. Fericirea nu e un dar pe care îl face Dumnezeu numai anumitor persoane, ci o stare de a fi – iar tu deja știi că ești responsabil pentru stările tale interioare. Ceea ce mai rămâne de făcut este să lucrezi în acest sens zi de zi. Să pui în practică ce știi. Să te observi cât mai des cu putință, să-ți cultivi noi obiceiuri de gândire și să ai răbdare. Răbdarea este cea mai puternică stare emoțională care transmite Universului că ai ÎNCREDERE în procesul rezonanței. 



Începeam acest articol făcând referire la puterea de atracție a inimii noastre și mai exact a câmpului energetic format din emoțiile transmise în exterior. Ei bine, o emoție se naște din modul în care percepem și interpretăm anumite evenimente, situații de viață, etc. Cu alte cuvinte, ceea ce gândim produce întotdeauna o emoție (fie că suntem conștienți de ea, fie că nu). De exemplu, dacă îți spui că ești o persoană agreabilă în prezența căreia oamenii vor să stea cât mai mult timp, automat te simți bine pentru că se creează o stare emoțională pozitivă.  Dacă în schimb te gândești că cei din jur nu te suportă pentru că nu faci nimic cum trebuie, cu siguranță vei experimenta o stare interioară de disconfort. Acum, imaginează-ți ce efecte se produc în corpul tău când cultivi zi de zi unul dintre aceste tipuri de energii.

Frecvența emisă de gândurile și emoțiile noastre își caută apoi, în drumul ei, o altă energie cu care să vibreze la unison. Odată găsită, această energie va începe să vibreze la unison cu energia emisă de noi. Aceasta este esența Legii Rezonanței! Ființele, evenimentele și lucrurile din jurul nostru nu se pot sustrage câmpului nostru energetic tocmai datorită acestor procese de rezonanță (legea atracției universale).  

Înțelegi acum avantajul de a fi prezent și atent la ce se petrece în interiorul tău? Este un punct de cotitură incredibil de puternic. Obișnuiește-te să te observi. Rezervă-ți timp să guști energiile cu care intri în contact ca să înveți ce îți priește și ce nu. Începe să-ți creezi convingeri benefice care să te susțină, schimbându-ți gândurile și emoțiile. Și fă-o zi de zi! 



Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...