"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Recunosc măreţia fiinţei mele

În infinitatea vieţii unde sunt, totul este perfect,
întreg şi complet.
Sunt întotdeauna protejat şi îndrumat în mod Divin.
Pot să mă uit în interiorul meu fără să risc nimic.
Pot să mă uit în trecutul meu fără să risc nimic.
Pot să-mi lărgesc punctul de vedere despre viaţă,
fără să risc nimic.
Sunt mult mai mult decât personalitatea mea
-trecut, prezent sau viitor.
Aleg acum să mă ridic deasupra problemelor mele de
personalitate, ca să recunosc măreţia fiinţei mele.
Doresc din tot sufletul să învăţ să mă iubesc.
TOTUL ESTE BINE ÎN LUMEA MEA.



LOUISE, L., HAY, POŢI SĂ-ŢI VINDECI VIAŢA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...