"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

sâmbătă, 3 noiembrie 2018

Lucrurile simple - Arta de a trai

Vindecarea inimii noastre,îndurerate

  Tristețea din suflet,deceptiile,faptul că cerem ceva și nu e împlinit, toate intră în viața noastră pentru a ne învăta sa apreciem cu adevarat fericirea, linistea ,pacea,armonia,speranta.
Cei dragi pleacă Acasă ,pentru a ne învăța o lecție importantă,ne lasă un spațiu doar pentru noi ca să ne cunoaștem mai bine sufletul.
Azi o buburuză mi-a ieșit în cale și n-am putut să n-o remarc și mi-a amintit de aprecierea lucrurilor mici...și că in noi sta puterea de a ne transforma tristetea  in acceptare, apoi in impacarea cu propriul sine.Nimic nu e întâmplător.
Faptul că nu-ți iese cum vrei,faptul că de 12 ani aștepti pe cel potrivit ție și numai nu apare,faptul că n-ai reușit să te înscrii la studiile pe care ai vrut să le urmezi,acolo unde ai vrut tu,faptul că n-ai găsit serviciul dorit....și lista continuă pentru fiecare dintre noi ,nu te necăji,nu te întrista,viața nu s-a oprit în loc pentru acestea...
Ce am eu de invatat din aceasta? Îți vei răspunde singură.Fiecare știe propriul său răspuns.
Nu te mai condamna,nu te mai judeca...Nimeni nu știe cu adevărat ce porți în suflet,nimeni nu trăiește alături de tine,ca să-ți vadă lacrimile și tot ceea ce tu sacrifici din timpul tău pentru a fi bine copilului tău.E ușor să judeci.N-are nici-un sens...Sensul e acela pe care-l atribui tu vieții tale,cea care știe cu adevărat ce și cum...
Nimeni nu este perfect. Ești așa cum ești.Nu te atașa de dorința ta,lasă-i cale liberă.D-zeu a auzit-o,deja a ajuns la destinație.Lasă-i timp,nu știi care e timpul,cât?
Fii recunoscatoare pentru lucrurile bune din viata ta.Apreciază-le.Astăzi pentru prima dată de mult timp mi-am amintit să le mulțumesc picioarelor mele,pentru că mă poartă acolo unde doresc și Doamne cât le mai obosesc și uit să am grijă de ele și să le fiu recunoascătoare,dar uite că azi am făcut-o și sunt mulțumită!
 Concentrează-te să vezi  partea plină a paharului. Invata sa descoperi in fiecare zi lucrurile din viata ta pentru care esti recunoscatoare...Eu mă bucur că trăiesc,că încă mai sunt pe pământ...printre oameni,printre atâtea lucruri,pe care le iubesc...
Bucura-te de placerile simple ale vietii,pentru faptul că ai dat de o carte buna, ca iti cumperi tie insati o floare sau ceea ce-ti place, că poti să te miști,să te exprimi așa cum dorești,că ai capacitatea de a conștientiza,vedea,remarca aspecte ale vieții,pe care alții nu le remarcă...etc...
Așa că...închei aici mica mea scrisoare pentru voi toți cei care sunteți aici și mă citiți și vă doresc o viață frumoasă,acea înțelegere de care aveți nevoie,să vină la timpul potrivit,să vă bucurați de viață,de frumusețea ei,să fiți binecuvântați cu ceea ce sufletele voastre au mare nevoie...să vă treziți și să conștientizați mai mult din măreața ființă care e în voi...
Vă îmbrățișez și vă doresc Noapte bună!Și să visați frumos! O meritați.Nu vă mai pedepsiți,nu vă mai dojeniți,ajunge! Luați-vă copilul interior în brațe și spuneți-i:„Ajunge.”Vă iubesc! Gemma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...