"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

joi, 9 iunie 2011

Arta de a mangaia


Un răsfăţ magic al trupului. O punte secretă către inima celuilalt. Vrei să deprinzi măiestria dezmierdărilor? Intră în camera orientală.

DELICIILE TANTREI

Gustă cu degetele savoarea sufletului

"Iubitul a întrebat: Cum ţi-ar face plăcere să te ating?
Iubita a răspuns:

Mi-ar plăcea să mă atingi ca şi cum mâine ai pleca undeva foarte, foarte departe şi ai vrea să-ţi aminteşti de fiecare parte a corpului meu, de netezimea pielii mele, de toate văile şi rotunjimile care alcătuiesc trupul meu.

Mi-ar plăcea să mă atingi ca şi cum ai fi orb, ştiind că mă iubeşti nebuneşte, dar nereuşind vreodată să mă vezi.

Atinge-mi faţa, sânii, coapsele.... Învaţă cum "arăt", imaginează-mă în minte atunci când mâinile tale îmi explorează formele.

Mi-ar plăcea să mă atingi ca şi cum mâinile tale ar fi mâini vindecătoare, emanând energia iubirii în fiecare mângâiere.

Mi-ar plăcea să mă atingi ca şi cum te-ai hrăni prin mângâiere. Hrăneşte-te din mine, potoleşte-ţi setea de fericire cu iubirea ce o port în mine.

Mi-ar plăcea să mă atingi ca şi cum m-ai hrăni prin mângâierile tale, ca şi cum atingerea ta mi-ar dărui viaţă şi fericire.

Mi-ar plăcea să mă atingi ca şi cum mâinile tale ar fi pensule şi atunci când mă mângâi îmi colorezi fiecare parte a corpului cu lumini şi nuanţe strălucitoare, scânteietoare, orbitoare.

Mi-ar plăcea să mă atingi precum un sculptor care tocmai şi-a încheiat opera, şi acum netezeşte din nou fiecare parte pentru a-i da strălucire.

Mi-ar place să mă atingi ca şi cum mâinile tale ar fi foc, transformând în cenuşă ceea ce este impur şi păstrând doar aurul pur al sufletului meu.

Mi-ar plăcea să mă atingi ca şi cum aş fi în eternitate Iubita ta." 


Atingerea spune totul despre tine.
Dacă Tantra este arta de a trăi plenar şi conştient, iar atingerea este unul dintre mijloacele fundamentale de comunicare, putem spune că atingerea tantrică este acea mângâiere care vine din inimă.
Atingerile din inimă au puterea de a vindeca, de a trezi, şi permit apariţia unei fuziuni şi comunicări profunde. Atingerea tantrică, sfântă mângâiere, este o modalitate de a comunica deplin conştient cu fiinţa iubită, cu tot sufletul. Mângâierile presupun întotdeauna sinceritate, respect, armonie, iubire.
Este vorba de a comunica tot ceea ce simţim şi a experimenta prin intermediul limbajului trupului. Deşi de obicei atingem cu ajutorul palmelor (şi este bine aşa, deoarece circa o treime dintre cei 5 milioane de receptori senzitivi de pe suprafaţa pielii noastre se află în palme), putem atinge de asemenea cu orice alta parte a corpului. Mângâierile trebuie întotdeauna să fie pline de iubire, pentru că doar astfel este posibilă apariţia unor fenomene extraordinare: vindecări, treziri ale energiei Kundalini, senzaţii copleşitoare de plăcere şi fericire, sublimarea energiilor de-a lungul coloanei vertebrale, către centrii superiori de forţă, o mai mare rafinare şi elevare a fiinţei.


Tantra te învaţă să fii mereu conştient
Am auzit de multe ori vorbindu-se despre Tantra. Arta a amorului oriental, iniţieri în tehnici sexuale secrete, toate definiţiile pe care le-am aflat până acum s-au referit la un mod sublim de a face dragoste. Însă Tantra înseamnă mult mai mult. Este o ştiinţă care măsoară pulsul vieţii, care spiritualizează tot ce trăim.

Tantra este experienţa de a fi în permanenţă conştient, treaz, viu cu adevărat. Este pământul, apa, focul, aerul, bărbatul şi femeia, lumina şi întunericul într-o misterioasă comuniune. Indiferent că ne aflăm în mijlocul unei discuţii, că ne plimbăm în natură, că medităm, că facem dragoste, Tantra înseamnă întotdeauna a fi conştient de clipa prezentă. Aprofundând tehnicile specificate, ea ne învaţă cum să trăim pe deplin în prezent şi să ne bucurăm de fiecare clipă. Prin ea obţinem nu doar controlul deplin al energiilor corpului, ci de asemenea ne arată modul de a trăi mereu în inimă, clipă de clipă, până şi în cele mai mărunte acţiuni.

În esenţă, este vorba despre a iubi şi a fi iubit.
Este vorba de misterul copleşitor al iubirii. Tantra înseamnă o echilibrare a tensiunilor polar opuse care face posibilă parcurgerea căii de mijloc.
Tantra este un mod de viaţă care răspunde celor ce aspiră la extaz, la desăvârşire. Tantra înseamnă transformare şi recunoştinţă divină.



Bucuraţi-vă împreună de fanteziile erotice
Aşezaţi-vă faţă în faţă, într-o postură cât mai confortabilă, cu ochii închişi.
Vizualizaţi două raze de energie alb-strălucitoare, una pătrunzând în corp prin creştetul capului, cealaltă prin tălpi.
Vizualizaţi cum ele se apropie una de cealaltă şi se unesc în dreptul inimii.
Focalizaţi-vă atenţia asupra respiraţiei, imaginaţi-vă că respiraţi prin inimă.
Faceţi aceasta la unison.
Apoi începeţi să vă mângâiaţi unul pe celalalt. Simţiţi cum mâinile sunt pline de energie şi transmiteţi celuilalt această energie încărcată de iubire.
Evocaţi o stare de fericire, imaginaţi-vă într-un loc mirific.
Observaţi cum starea şi cadrul evocate vă influenţează modul de a mângâia. Împărtăşiţi-vă sentimentele.
Adăugaţi o muzică de fundal sau alte sunete plăcute, folosiţi-vă toate celelalte simţuri pentru a vă cunoaşte, pentru a vă apropia cât mai profund şi remarcaţi diferenţele.
Prin experienţă, aceste trăiri se vor aprofunda, conducând la o mai bună comunicare în cuplu, la autocunoaştere, la o mai mare stare de intimitate.


Descoperă o simfonie tactilă
"Simţeam cum mă înroşisem de ruşine. Mătuşa Preema mă conducea în tăcere către Sandhya.
Mă bucuram că era noapte şi că feţele noastre erau ascunse de întuneric.
Când am ajuns, ne-a spus: "Există perioade de mari transformări în viaţa fiecăruia.
O astfel de perioadă este începutul vieţii sexuale. Modul în care este perceput acest eveniment se repercutează nu doar asupra celui care îl trăieşte, ci şi asupra întregii societăţi. Societatea a rezolvat problema prin căsătorie.
Căsătoria creează un altar sfânt sau un sanctuar pentru iubirea împărtăşită."


Mergând alături de ele, mă simţeam pe de o parte stânjenit de această discuţie şi oarecum ruşinos în prezenţa Sandhyei.
Mă întrebam ce simţea Sandhya acum.
Speram că încă să-mi mai fie prietenă. Trebuia să-mi fie. Altfel de ce m-ar fi luat de braţ ¿
Apoi mătuşa mea s-a întors spre mine şi mi-a spus: "Simţul atingerii este un simţ fundamental."
Mă privea ca şi cum ar fi înţeles limbajul corpului meu. "Lasă-mă să-ţi vorbesc despre atingere.
Atingerea este axul principal al iubirii sexuale. Simţul tactil poate exprima toate celelalte patru simţuri. Mirosul, auzul şi văzul au devenit complexe, dar mai puţin cuprinzătoare.
Mai mult, aceste simţuri complexe s-au îndepărtat de obiectul percepţiei, în timp ce simţurile mai primitive ale atingerii şi gustului au contact direct cu obiectul experienţei.
Aş putea spune că atingerea şi gustul sunt o experimentare de gradul întâi a obiectului, în timp ce simţurile complexe sunt o experimentare mai îndepărtată.
De exemplu, cu văzul sau cu auzul nu poţi "simţi" obiectul tot atât de intim precum în cazul gustului sau atingerii", a explicat ea.

"Simţul atingerii creează o legătură între două lumi, lumea exterioară şi cea interioară", a continuat. "
Acest simţ este intim legat de senzualitate şi iubire, precum şi de sublimele emoţii ale fericirii şi intuiţiei superioare."

"Este plăcerea sexuală o emoţie primară?", am întrebat cu vocea ridicată. 
Speram din tot sufletul să fie o emoţie superioară.
"Atracţia sexuală, dacă este însoţită de iubire este o emoţie sublimă," a explicat ea surâzând. 
"Ea te va conduce gradat către fericire şi la o expansiune superioară a conştiinţei. 
Când are loc această expansiune, corpurile astrale ale celor doi iubiţi se caută pentru a fuziona şi în acel plan. 
De aceea, nu este de mirare că dintre toate simţurile cel al atingerii poate exprima ce mai bine iubirea dintre două spirite. 
Văzul şi auzul pot în cel mai bun caz să orchestreze simfonia iubirii exprimată prin atingere." "E perfect adevărat, mamă.
Mă simţeam când eram mângâiată ca şi cum corpul meu ar exploda de lumină," a spus Sandhya chicotind. "Da, mătuşă, este adevărat. 
Atingerea ei mă fascina cu totul, nu eram conştient decât de mângâierile ei!", am mărturisit şi eu.


 "Atingerea şi sentimentele sunt inseparabile. Aşa cum percepem prin piele, prin simţurile corpului, tot aşa sentimentele sunt o formă de manifestare a corpului astral.

Astfel, prin simţire transcendem limitările impuse de mintea analitică. Văzul, auzul, mirosul se sprijină mai mult pe logica mentalului."

Fragment din "Povestea adevărată a iniţierii unui shaman", de Amarananda Bhairavan



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...