"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

sâmbătă, 11 iunie 2011

Te iubesc

Dacă-ţi spun o dată "te iubesc", lumea din jurul tău dispare ... iar tu nici nu observi.

Dacă-ţi spun încă o dată "te iubesc", tot ceea ce credeai că eşti  va dispărea ... iar tu nu vei observa.

Dacă-ţi spun a treia oară "te iubesc", îmi vei deschide uşa inimii tale şi mă vei lăsa să intru.

Două cuvinte sacre: "te iubesc".
Au atâta putere!

Ce mare tentaţia de a le rosti!
Ce mare tentaţia de a mă folosi de forţa lor!

Şi totuşi, n-o fac pentru că ... te iubesc.


2 comentarii:

  1. puteai sa micsorezi un pic fotografia si sa pui explicit sursa la sfarsitul postarii. nu este nici o problema cu blogul meu (eda-var.blogspot.com)... mie nu-mi da nici o eroare cand pun un link catre el de pe alt blog al meu :)
    daca nu faci o treaba cum se cuvine mai bine n-o mai face! ... scuza-ma ca-s rea, dar asa sunt eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai inteles ce am vrut sa spun,poate o sa patesti si tu odata asa cum am patit eu, si numai atunci o sa intelegi. Poza nu am vrut sa o micsorez pentru ca este minunata asa cum e ea mare.
    Esti rea daca tu te consideri rea,eu consider doar ca iti aperi ceea ce este creat de tine,adica minunat.
    Fiecare are dreptul sa fie asa cum este(chiar daca nu pun de unde am luat sursa din neglijenta mea sau din cauza ca nu merge ceva-asa cum a fost) si este minunat asa cum este TOTUL.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...