"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

marți, 5 octombrie 2010

Mesaj de la Kiesha Crowther "Little Grandmother" 2010



Venim aici fara a ne aminti totul, iar in asta consta toata frumusetea, toata esenta, pentru ca daca ajungi aici, pe acesta planeta minunata si iti amintesti cine esti si pentru ce ai venit, si iti amintesti de Marele Eu Sunt, si iti amintesti de zeul si zeita care esti, nu poate fi decat minunat.

In ciuada tututot aversitatilor, ne-am amintit cine suntem. Ne-am amintit de acel spirit dinlauntrul nostru, acel atribut divin care este dumnezeu launtric. Si prin toate urcusurile si coborasurile, prin care sa realizezi toate acestea, pentru mine inseamna ceva minunat! Si indiferent daca imi amintesc sau nu vietile anterioare, nu este foarte important. Ce conteaza este ca stiu ca am ales sa vin aici in urma unei cereri.

Si am obtinut un corp si iata-ma, pe acesta splendid si sacra Mama Pamant. Multe spirite nu ajung sa vina, iar noi am fost invitati sa venim si ma aflu aici, avand sansa sa va vorbesc din inima si suflet.


Sunt singura, insa sunt UNA, si am sa ma straduiesc sa fac o diferenta, sa imi amintesc cine sunt si sa transmit mesajul pentru care am venit aici: ca Mama noastra Pamant e sacra, ca este o fiinta divina si o iubesc foarte mult!

Si oricat de greu ar fi, sunt numai Una si uneori devine coplesitor sa te ocupi de triburi, de Tribul Tuturor Culorilor, sa vorbesti lumii, uneori devine coplesitor, insa am acceptat sa fac.

Si stiu, cu fibra a finite mele, cat este de important acest mesaj, sa ii ajuti pe ceilalti sa isi aminteasca cine sunt, ca fiecare este Marele Eu Sunt!.. Sunteti propriul vostru creator, puteti schimba aceasta planeta, puteti schimba cine sunteti, puteti face o diferenta!

Puteti opri masacrul de animale! Puteti darui iubire unui strain! Ii putem iubi pe cei fara casa si pe betivi la fel cum ne iubim parintii; si ei sunt tot noi! Fara a judeca, fara diferente, putem darui iubire tuturor! Putem darui binecuvantari tuturor, putem trai din inima. Pentru asta am venit.

Indiferent cat de greu ar fi, imi voi dedica viata pentru a transmite acest mesaj: ca trebuie sa ne amintim de Mama noastra Pamant, trebuie sa ne amintim ca ea este sacra, trebuie sa ne amintim ca noi suntem sacri, ca suntem proprii nostrii creatori divini! Si ca suntem frati si surori.

Si ca nimic nu ne desparte, nu mai putem ramane divizati de religii, de rase, de guvern. Sunteti fratii si surorile mele, indiferent unde va aflati, si VA IUBESC! Ne putem iubii unii pe ceilalti, pentru ca suntem.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...