"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

vineri, 5 august 2011

Sa fie lumina!


Din lucrarile artistei Paige Bradley… Aceasta sculptura are numele Expansion, eu i-as fi spus “Sa fie lumina!”…
Artista a scris despre aceasta lucrare: “From the moment we are born, the world tends to have a container already built for us to fit inside: A social security number, a gender, a race, a profession or an I.Q. I ponder if we are more defined by the container we are in, rather than what we are inside. Would we recognize ourselves if we could expand beyond our bodies?  Would we still be able to exist if we were authentically ‘un-contained’?”
Traducerea mea( Veronica): “Din momentul nasterii noastre, lumea pare sa aiba o cutie deja construita pentru noi in care sa ne potrivim: un numar de asigurare sociala, un sex, o rasa, o profesie sau un coeficient de inteligenta. Ma intreb daca suntem definiti de ceea ce cutia noastra reprezinta, sau mai degraba de ceea ce suntem in interior. Ne-am recunoaste pe noi insine daca am putea sa ne expansionam dincolo de trupul nostru? Am mai putea exista daca am fi cu adevarat in afara “cutiei”?”
Raspunsul meu adresat artistei este DA, viata in afara “cutiei” este mult mai intensa, mai profunda si mai autentica decat cea din “cutie”.  Sa lasam lumina din noi sa vorbeasca, sa ne dea viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...