"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

luni, 21 mai 2012

Oboseala




"Ca toată lumea, vă plângeţi că sunteţi obosiţi, epuizaţi. Şi totuşi, ştiţi cu adevărat ce este oboseala? Oboseala este ceva ce se agaţă de voi ca anumite persoane pisăloage care nu vor să vă dea drumul şi vă cer mereu să le iubiţi, să rămâneţi cu ele.
Ei da, acceptând oboseala şi ocupându-vă de ea, o întăriţi şi ea revine mereu. A venit acum clipa să aveţi o altă atitudine şi veţi vedea ce se va întâmpla. Primăvara şi vara sunt perioade în care este binefăcător pentru voi să asistaţi la răsăritul soarelui. Deseori vă gândiţi: “Doamne, Dumnezeule, cât de greu îmi este să mă scol din pat, sunt atât de obosit!”. Ei bine, veţi fi mereu obosiţi.
Dar spuneţi-vă: “Este adevărat, nu am chef să mă scol, dar doresc ca acest lucru să se schimbe, mă voi scula oricum.”

Şi astfel vă sculaţi, vă spălaţi pe faţă, ieşiţi la aer şi dintr-odată simţiţi că oboseala a dispărut. Contrar celor ce ni le imaginăm, pentru a ne descotorosi de oboseală, nu trebuie să rămânem inactivi, trebuie să facem o mişcare, un gest. Dacă nu luptaţi împotriva ei, oboseala nu vă va părăsi niciodată."

Omraam Mikhaël Aïvanhov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...