"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

joi, 8 august 2013

Etalari tarot - promotie din 8 pana pe 20 august cost 30 lei

Buna...sa va fie inima mereu. M-am decis sa studiez mai detaliat si Tarotul...asa ca m-am pus pe invatat.
Teoria ca teoria dar practica ne omoara.M-am gandit ca modul cel mai usor pentru a ma verifica este sa raspund la intrebari reale si situatii reale. Astfel am lansat un nou proiect: Etalare de Tarot la un cost minim, voi raspunde la intrebari iar ulterior ma voi corecta prin feed-back-urile trimise. Tot ce trebuie sa faceti este sa imi trimiteti un mail (ma gasiti si pe mess).

Asa ca va rog sa imi adresati intrebarile care va framanta iar eu va
voi da un raspuns, in limita timpului disponibil. Acest serviciu costa doar 30 lei.
!Tarotul nu raspunde la intrebari de genul DA sau NU, el ofera raspunsuri mai complexe. Raspunsurile la intrebari vor fi trimise in limita timpului disponibil


Va rog sa formulati intrebarea clar si concis. Deasemenea va rog sa tineti cont ca raspunsurile vin de la o incepatoare.

Pentru a putea trimite intrebarile va rog sa trimiteti pe mail-ul nagymelinda3@yahoo.ro nume, subiectul si intrebarea. Contul in care ve-ti plati il primiti pe mail, la fel si raspunsul la intrebari.

Exista mai multe moduri de etalari in functie de problema, va invit sa alegeti de AiCi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...