"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

marți, 10 decembrie 2013

O SUPERBA INITIATIVA - DA MAI DEPARTE

 "Am intrat cu un prieten într-o cafenea mică din Belgia și am comandat. În timp ce ne îndreptam spre masa noastră, doi oameni au ajuns și s-au apropiat de bar. „Cinci cafele, vă rog. Două pentru noi și 3 în așteptare”. Au plătit, și-au luat cele 2 cafele și au plecat.
Mi-am întrebat prietenul „ Ce înseamnă cafele în așteptare?” Prietenul mi-a răspuns „ Așteaptă și-o să vezi.”
Au mai intrat câțiva oameni. Două fete au cerut câte o cafea pentru fiecare, au plătit și au plecat.
Comanda următoare a constat în 7 cafele și a fost făcută de 3 avocați - 3 pentru ei și 4 „ în așteptare”. În timp ce încă mă întrebam ce înseamnă „ cafelele în așteptare”, aceștia pleacă.
Deodată, un om îmbrăcat cu haine vechi, care semăna cu un cerșetor, ajunge la bar și întreabă binevoitor : „ Aveți o cafea în așteptare?” și chelnerul îi servește o cafea.
Recapitulare : oamenii plăteau de dinainte o cafea care urma să fie servită unei persoane aflată în imposibilitatea de a-și plăti o băutură caldă!
Această tradiție a început la Napoli, dar a fost răspândită în toată lumea și în câteva locuri este posibil să comanzi nu numai „ cafele în așteptare” dar și un sendviș sau o masă completă.
Faceți ca această idee frumoasă să fie publicată în toată lumea! Ar fi minunat ca acest lucru chiar să se realizeze."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...