"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

joi, 26 ianuarie 2012

Kate and Leopold



Kate McKayeste femeia modernă a secolului al XXI-lea, care-şi doreşte să aibă succes în lumea corporatistă.
Stuart, fost iubit al lui Kate, descoperă o poartă a timpului prin care îl aduce în noul mileniu pe stră-străbunicul lui, Leopold  care trăia în anul 1867.
Datorită acestei întâmplări neobişnuite, Kate şi Leopold se întâlnesc şi, deşi vin din lumi diferite, descoperă unul în celălalt sufletul pereche.


2 comentarii:

  1. superb filmul :)
    o sa-l adaug listei mele de suflet!
    poti oricand intra in lumea mea aici:

    http://mihaelacelestine.blogspot.com/2011/05/filmele-mele-de-suflet.html

    Cu mare drag!
    Celestine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut filmul. Da am vizitat pagina ta si multe din ele le-am vazut...ne plac c-am aceleasi filme.
      Namaste.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...