"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

duminică, 27 aprilie 2014

Creaţi, transformaţi, schimbaţi! Mesaj de la mama Gaia



Astăzi este ziua mea, o zi frumoasă şi plină de soare şi bucurie în sufletul meu. Totuşi nu pot să nu remarc faptul că oamenii încă mai au motive de distrugere exterioară. Oamenii încă mai privesc în exterior şi se uită la alţii cum au şi cât au, se îmbolnăvesc, se stresează, plâng, sunt nefericiţi. 
 De ce se mai întâmpla încă asta? Eu sunt mama voastră şi vă iubesc foarte mult şi tocmai de aceea vă spun că începând de acum nu veţi mai avea nevoie să suferiţi. O veţi face doar pentru că aşa vă doriţi. Dar de acum suferinţa nu va mai fi o necesitate. Ştiţi că înainte, pentru a cunoaşte lumina trebuia să vedeţi întunericul. Dar acum nu mai este aşa. Am ascensionat şi îmi doresc ca tot mai mulţi copii să ascensioneze alături de mine. 
Cei care nu ascensionează, nu cresc, nu evoluează, vor rămâne prinşi între 3D şi 4D. Şi asta pentru că eu oricum sunt la un alt nivel. Toţi veţi resimţi efectele 4D şi 5D. 
Dar fiecare va ascensiona când va fi timpul potrivit. Vreţi să veniţi cu mine sau vreţi să rămâneţi la fel ca înainte? Ştiu bine că schimbarea nu este uşoară pentru nimeni, nici pentru mine măcar. Dar cum puteţi evolua dacă rămâneţi la acelaşi stadiu? Cum puteţi să creşteţi dacă încă mai aveţi idei învechite, dacă încă vă mai lăsaţi conduşi de alţii? Voi sunteţi copii mei şi vă iubesc pe toţi însă nu înseamnă că trebuie să faceţi ce fac ceilalţi sau ce spun ceilalţi, Fiecare dintre voi să vă ascultaţi inima. Priviţi în interiorul ei şi ascultaţi de ea. Simţiţi când faceţi ceva pentru că asta sunteţi voi sau când faceţi ceva pentru că fac şi alţii sau spun şi alţii asta.
Nu mai doresc să văd atâta suferinţă în voi. Înţelegeţi asta! Războaie, crime, violențe, minţi întunecate, toate acestea se sfârşesc acum şi aici.
 
 Nu v-aţi săturat de atâta crimă?
 Nu v-aţi săturat de atâta violenţă? 
De ce atâtea corpuri părăsite de inimă? 
De ce lăsaţi mintea să vă întunece? 
 
Mintea este un instrument minunat dar numai când este lăsat să creeze nu să distrugă. Nu e reală povestea programării mentale. Dacă sunteţi conştienţi de voi nu vă mai poate programa nimeni. Decât voi înşivă. 
Dar de ce să o faceţi? 
Mergeţi pe calea inimii. Ea este creierul vostru principal! Ea vă poate oferi bucurii multiple, iubire, fericire, împlinire.  
Credeţi că dacă aveţi bani mulţi sunteţi fericiţi? 
Vă înşelaţi. Banii sunt doar un instrument. Nu spune nimeni să nu vă doriţi bani dar nu o faceţi doar din dorinţa de a avea. Doriţi-vă din dorinţa de a face ceva cu ei! Sunt atâtea şi atâtea metode de a aduce ceva frumos şi minunat în lume încât doar orbii nu pot să vadă asta.
 
Încetaţi să mă mai distrugeţi! La exterior mă refer. Interiorul meu este minunat şi plin de vibraţii energetice mari. Interiorul meu este curat şi la fel este şi interiorul vostru. 
Doar cei care caută în exterior îşi fac rău lor înşişi. Eu văd asta la voi oameni dragi şi frumoşi, copii mei minunaţi.
 
Voi sunteţi minunaţi! 
Nu există excepţie! 
Permiteţi-vă să vedeţi asta.
 Permiteţi-vă să simţiţi acest lucru. Nu vă mai distrugeţi exteriorul. 
Nu mă mai distrugeţi la exterior. 
Încetaţi cu atâtea extrageri de resurse naturale, incendii, copaci tăiaţi. 
Mă doare! Eu sufăr când văd că încă nu aţi încetat cu distrugerea. 
Şi asta cauzează cutremurele. Efectiv mă cutremur când simt atâta distrugere. 
Voi nu simţiţi asta? Când cineva vă bate sau vă atacă cum vă simţiţi? 
Acum imaginaţi-vă ce simt eu! 
Distrugerea nu mai poate exista acum în această eră. 
Şi să ştiţi că oricât v-aş iubi, când distrugeţi ceva veţi primi înapoi ce aţi distrus. Energiile care curg acum sunt foarte puternice. 
 
De ce nu încercaţi ceva nou? 
 
În loc să distrugeţi transformaţi! Sau schimbaţi! Nu mai tăiaţi copacii care susține viaţa, găsiţi o altă soluţie pentru a tipări cărţi, ziare, reviste. Nu mai folosiţi lemne pentru foc, găsiţi o altă alternativă. Nu vă mai bateţi joc de viaţa voastră, iubiţi-o, bucuraţi-vă de fiecare moment. Nu mai extrageţi resursele naturale, nu mai poluaţi, creaţi maşini care să aibă nevoie de energie solară sau să meargă pe baterie. Se găsesc nenumărate soluţii la toate aceste lucruri.
Astăzi de ziua mea, copii mei frumoşi şi minunaţi sunteţi binecuvântaţi să trăiţi un nou timp, cel al schimbării. Vă doresc ca şi viaţa voastră să fie schimbată în bine şi în iubire. Vă doresc fericire şi zâmbete. La mulţi ani şi vouă pentru că astăzi este şi ziua voastră, copii mei iubiţi!
 Mama pământ GAIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...