"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

miercuri, 16 aprilie 2014

O familie a renunţat la zahăr timp de un an. Rezultatele au fost uimitoare

O familie dă o adevărată lecție de viață celor care nu pot renunța la produsele pline de E-uri și de substanțe care nu fac bine deloc organismului.

Sucurile acidulate cu multe lingurițe de zahăr la fiecare pahar, prăjiturile și alte dulciuri care dau invariabil dependență au fost eliminate din alimentație de către familia Schaub.

Iată ce povestește Eve O. Schaub pe Everydayhealth.com:

„Demult, eram sănătoasă; sau cel puțin așa credeam. Desigur, îmi lipsea energia pentru a trece cu bine de fiecare zi, iar cu toate reclamele la televizor despre băuturi energizante pentru masele de americani extrem de obosiți, am crezut că nu sunt singura care suferă.

Și desigur, toți cei din familia mea s-au temut că vine sezonul rece și gripa, dar din nou, m-am gândit că toată lumea dezvoltă în ianuarie un anumit grad de germofobie.

Cel puțin, asta e ceea ce am crezut, până ce am auzit niște informații tulburătoare despre efectele zahărului asupra organismului. Potrivit mai multor experți, zahărul este vinovatul obezității a tot mai multor americani. Și m-am gândit că are sens. Unul din șapte americani suferă de sindrom metabolic. Unul din trei americani este obez. Rata de diabet crește vertiginos, iar bolile cardiovasculare sunt principalele cauze ale morții americanilor.

Conform acestei teorii, toate maladiile pot fi observate prin prezența unui produs în cantități foarte mari în dieta noastră: zahărul.
Eve a renunțat să consume orice produs care conține zahăr

M-am hotărât cu familia mea să vedem cât de greu ne-ar fi să stăm un an de zile fără alimente care conțin adaos de zahăr. Cu soțul meu și cu cei doi copii, de 6 și 11 ani, am tăiat de pe lista de alimente consumate orice avea îndulcitor adăugat, fie că că era vorba de zahăr, miere, melasă, sirop de arțar, sirop de agave sau suc de fructe. Am exclus, de asemenea, tot ce era făcut cu zahăr sau cu alcooli de zahăr.

Când am început acest experiment, am putut constata că zahărul este prezent în o mulțime de lucruri: Tortilla, mezeluri, supă de pui, salată, biscuiți, maioneză, bacon, pâine, ba chiar și în alimente pentru copii. De ce e atât zahăr în atâtea produse? Pentru a deveni mai gustoase și pentru a prelungi termenul de valabilitate, iar producția să devină mai ieftină.

A fost o aventură să evităm zahărul un an întreg. Am fost convinsă că eliminarea zahărului din alimentație ne va face mai sănătoși. Ceea ce nu ne așteptam a fost faptul că a nu mânca zahăr ne-a făcut să ne simțim mai bine într-un mod real și tangibil”.

Eve a remarcat că s-a simțit extrem de energică pe parcursul întregii zile. Deși instituiseră o regulă, ca o dată pe lună sau la aniversări să poată avea un desert cu zahăr , după câteva luni au constatat că nu mai simt nevoia să consume ceva dulce. Eva a constatat că nu mai poate consuma nimic dulce, iar când a gustat dintr-o plăcintă cu banane pregătită pentru aniversare soțului său, inima a început să îi bată foarte tare și nu a mai putut mânca.

La finalul anului de experimentat cum e viața fără zahăr, Eve a constatat că una dintre fiicele sale a lipsit doar două zile de la școală, față de anul anterior, când lipsise 15.

Acum nu mai gustă decât ocazional produse cu zahăr și în cantități extrem de mici, iar corpul lor se simte foarte bine cu acest stil de viață.

Pe 9 aprilie, mai multe familii au instituit propria Zi fără zahăr. Cum vi se pare experimentul acestei familii curajoase?

SURSA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...