"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

miercuri, 21 septembrie 2011

Suntem Una cu însăşi Puterea care ne-a creat


Câteva puncte ale filosofiei mele

Suntem 100% responsabili pentru toate experienţele noastre.
Fiecare gând pe care îl gândim, crează viitorul.
Puterea este întotdeauna în momentul prezent.
Toţi suferim de ură împotriva propriei noastre fiinţe şi vinovaţie.
Ideea de bază pentru fiecare este: „Nu sunt destul de bun”.
Acesta este doar un gând şi un gând poate fi schimbat.
Resentimentul, criticismul şi vinovăţia sunt cele mai dăunătoare tipare de
gândire.
Eliberarea de resentimente poate dizolva până şi cancerul.
Când ne iubim cu adevărat pe noi înşine, totul în viaţa noastră merge
bine.
Trebuie să ne eliberăm de trecut şi să iertăm pe toata lumea.
Trebuie să vrem să începem a învăţa să ne iubim pe noi înşine.
Aprobare de sine şi acceptare de sine sunt cheia schimbărilor pozitive.
Noi creem fiecare aşa-numita „boală” în trupul nostru.

În infinitatea vieţii unde sunt eu, totul este perfect, întreg
şi complet şi totuşi viaţa este în continuă schimbare.
Nu există început şi sfârşit, numai un ciclu constant
şi o reciclare a materiei şi experienţelor.
Viaţa nu este niciodată blocată sau statică sau ţintuită
pentru ca fiecare moment este veşnic nou şi proaspăt.
Sunt una cu însăşi Puterea care m-a creat
şi această Putere mi-a dat şi mie puterea
de a-mi crea propriile circumstanţe.
Mă bucur la gândul că pot folosi puterea minţii mele
în orice mod doresc.
Fiecare moment al vieţii este un nou punct de început
care ne îndepartează de ceea ce este vechi.
Momentul acesta este un nou punct de început
pentru mine, chiar aici şi chiar acum.
TOTUL ESTE BINE ÎN LUMEA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...