"Daca vrei sa trezesti intreaga omenire, atunci trezeste-te tu pe de-a-ntregul; daca vrei sa elimini suferinta din lume, atunci elimina tot ce este intunecat si negativ in tine.
Cu adevarat, cel mai mare dar pe care il ai de oferit este propria ta transformare!"

Lao Tzu

vineri, 30 septembrie 2011

Totul este perfect, întreg şi complet.


În infinitatea vieţii în care mă găsesc,
totul este perfect, întreg şi complet.
Cred într-o putere mai mare decât mine,
care trece prin mine în fiecare moment al fiecărei zi.
Mă deschid către înţelepciunea interioară, ştiind că
există o singură Inteligenţă în acest Univers.
De la această Inteligenţă vin toate răspunsurile,
Toate soluţiile, toate vindecările, toate creaţiile.
Am încredere în această putere şi Inteligenţă,
ştiind că tot ceea ce am nevoie să ştiu îmi este dezvăluit,
şi tot ceea ce am nevoie să am vine la mine acolo unde trebuie,
în ordinea în care trebuie, la momentul potrivit.
TOTUL ESTE BINE ÎN LUMEA MEA.



Poti sa-ti vindeci viata! - Louise Hay

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...